سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با گوشی ایسوس زنفون 5

 

آشنایی با گوشی ایسوس زنفون 5 

در این مطلب از وبلاگ قصد داریم شما کاربران عزیز را با گوشی ایسوس زنفون 5 آشنا کنیم . امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرد و برایتان مفید و کاربردی باشد . با ما همراه باشید.

 Asus Zenfone 5 ZE620KL

قضاوت اولیه ما

ایسوس دستگاه با ظاهری فوق­العاده زیبا در اینجا ساخته است و اگر قیمت­گذاری مناسب باشد، می­تواند مورد توجه رقیبان پرچمدار باشد. گفته شده،  گوشی مانند یک گوشی خاص در بازار است

بخاطر

 ظاهری عالی

 نمایشگری زیبا

 

در مقابل

 ابزارهای داخلی خوبی ندارد

 بیشتر رقیب به نظر می­رسد

 ایسوس از MWC 2018 (کنگره جهانی موبایل) برای نشان دادن زنفون 5 جدید (نه آن مورد سال 2014) به جهان با طراحی جدید که قبلا در هیچ یک از دستگاههای شرکت دیده نشده، استفاده کرده است.

 نمایشگر لبه به لبه با ناچ آیفون ایکس مانند در بالا را نمایش می­دهد، و فیل در اتاق چقدر بزرگ به نظر می­رسد این گوشی شبیه به بهترین گوشی اپل است.

 تمام معاملات ایسوس زنفون 5 را مشاهده کنید

 به ­این معنا نیست که دستگاهی با ظاهری بسیار زیبا نیست، و بطور کلی مشخصات نهایی مانند ایسوس زنفون 5 - همراه با ایسوس زنفون 5 زد به نظر می­رسد- ممکن است یکی از دستگاه­های عالی از بهترین نمایش تلفن همراه سال جاری باشد.

 

قیمت ایسوس زنفون 5 و تاریخ انتشار

نمی­توانید این گوشی را به این زودیها خریداری کنید. به دلایلی، ایسوس این را در MWC 2018(کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا) اعلام کرده که تا آوریل ایسوس زنفون 5 و تا ژوئنایسوس zenfone 5z استفاده نخواهد شد.

می­دانیم که برای انگلستان تایید شده، اما هنوز خبری در مورد استرالیا، ایالات متحده و یا هر بازار دیگری نشنیده­ایم. جزئیات دقیق قیمت­گذاری امروزه نامعلوم هستند، بنابراین نمی­توانیم بیش از این در مورد زنفون 5 قضاوت کنیم.

 

طراحی و نمایشگر

زنفون 5 یک گوشی خیره کننده است وقتی برای اولین بار آن را دیدیم فکر کردیم که یک آیفون ایکس است. اما یک ایراد دارد، که به خود شما بستگی دارد.

 

در جلو، یک نمایشگر 2/6 اینچی فول اچ دی به اضافه IPS با نسبت ابعاد 9 : 19 وجود دارد. این نمایشگر به طرز خیره­کننده­ای روشن بود (بیش از 500 نیت) و گوشی دارای نسبت 90 درصد نمایشگر به بدنه می­باشد.

 

این گوشی هم اندازه با دستگاه­های قبلی ایسوس 5/5 اینچی است، پس واقعا به مانند یک دستگاه با نمایشگر بزرگ عمل نمی­کند. همچنین، آن با 155 گرم وزن سبکی دارد بدون اینکه احساس کنیم یک باد ناگهانی آن را با خودش خواهد برد.

در بالای صفحه یک ناچ وجود دارد که همه فناوری دوربین و فناوری تشخیص چهره را مخفی می­کند، و پشت گوشی شیشه­ای است.

 

در مرکز پشت گوشی یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد - متوجه شدیم که برای باز کردن قفل گوشی به آن ضربه آرامی می­زنند، اما بعید است از این ویژگی زیاد استفاده کنید اگر فناوری تشخیص چهره را تنظیم کنید.

 

قرارگیری مجدد دوربین یادآور آیفون ایکس است، اگر شما صاحب این دستگاه هستید انتظار اینکه مردم سوال بپرسند که چرا رابط کاربری در دستگاه اپل شما بسیار متفاوت به نظر می­رسد را داشته باشید.

 

برای رنگ، شما باید بین آبی تیره و نقره­ای انتخاب کنید، اما هر دو با طراحی شیک و زیبا در پشت گوشی با کیفیت و بی­نظیر هستند که هنگام حرکت دادن آن در مقابل نور خورشید خیره کننده است.

 

مشخصات

هر چند ایسوس چندین گوشی در محدوده "5" اعلام کرده، اما فقط زمان برای آزمایش استاندارد ایسوس زنفون 5 را داشت که با چیپست اسنپدراگون کوالکام میان­برد 636، همراه با رم 4 گیگابایت عرضه می­شود. این یک چیپست AI است، بنابراین انتظار می­رود که بیشتر ویژگیهای یادگیری ماشین در هنگام بهینه سازی عملکرد و در داخل دوربین را عرضه کند.

 

ایسوس زنفون 5 زد پس آیند جدیدترین چیپست اسنپدراگون 845 را در داخل و رم بیش از 8 گیگابایت را نشان خواهد داد.

 

این چیزی است که با روشن کردن بهترین گوشیها مانند سامسونگ گلکسی اس 9 شاهد آن بوده­ایم، بنابراین می­توانید انتظار عملکردی سریع نسبت به 5 زد داشته باشید اگر بدنبال پاوربانک دستگاه هستید.

همچنین می­توانید ذخیره سازی بیشتری، با مدل پایه زنفون 5 زد ارائه دهنده 128 گیگابایت و زنفون 5 معمولی محدود به فضای 64 گیگابایت داشته باشید.