سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و راه اندازی شبکه

 

نصب و راه اندازی شبکه و ارائه خدمات شبکه به منظور ایجاد ارتباط بین سیستم ها از اولویت های کاری شرکت ها و موسسات می باشد. که این شرکت در این زمینه خدمات متفاوتی در قالب های مختلفی ارائه می نماید.

 

شرکت خدمات کامپیوتر سعادت آباد ارائه دهنده کلیه خدمات کامپیوتر در محل و تعمیر کامپیوتر در محل می باشد. تعمیرات کامپیوتر کاری تخصصی هست که مجموعه ما به خوبی و با سابقه کاری بالا به آن مسلط می باشد و آماده ارائه کلیه خدمات کامپیوتری و خدمات شبکه به همراه قراداد پشتیبانی به افراد حقوقی و حقیقی می باشد. همچنین این مجموعه  کلیه خدمات تعمیرات تخصصی، تعمیرات پرینتر و تعمیرات لب تاپ را هم ارائه می نماید.

مزیت های استفاده کردن از شبکه کامپیوتری
شبکه های کامپوتری مزیت های فراوانی دارد و همه ما اطلاع داریم که بدون شبکه های کامپیوتری نمی توانیم زندگی عادی داشته باشیم و حتما مشکلاتی در زندگی ما رخ می دهد. شرکت خدمات رایانه ای سعادت آباد آماده ارائه کلیه خدمات شبکه برای افراد، سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی می باشد.
منابع نرم افزاری و اشتراک گذاری اطلاعات
مهم ترین هدف اصلی مزایای شبکه های کامپیوتری امکانات نرم افزاری و اشتراک گذاری اطلاعات است . در یک شبکه کامپیوتری ، اشخاص این توانایی را دارند که بسیار آسان پوشه ها و فایل ها ، و حتی نرم افزار های خود رو به اشتراک بزارن. در کودکی تقریباً 20 سال قبل در خاطرم هست چنان چه شخصی می خواست چندتا عکس رو از شهر که در آن زندگی می کند برای یه شهر دیگه ارسال کنه لزوما می بایست از پست استفاده می کرد اما در حال حاضر به لطف شبکه های کامپیوتری تنها با چند تا کلیک این توانای رو دارید چند عکس رو با کیفیت خیلی زیاد و در مدت زمان بسیار کم برای هر فردی در هر کجای جهان بفرستید.
تا قبل از اینکه اینترنت به وجود بیاید ، بسیاری از کارهای نرم افزاری هم به شکل فیزیکی میفرستادند . برای مثال میتوان گفت تصویر یک نوع ماهیت نرم افزاری می باشد . به این معنی که این امکان وجود دارد که یک تصویر رو بصورت یک فایل در کامیپوتر ، تبلت و موبایل استفاده نمود. پس احتیاجی نیست حتما روی کاغذ چاپ شوند و بصورت فیزیکی ارسال شود. شبکه های کامپیوتری همه ی موجودیت هایی نرم افزاری که دارن ( صوت ، نامه ، عکس ، ویدیو و غیره) رو به وسیله ی شبکه می فرستند. این مورد از دو لحاظ می تواند موجب صرفه جویی در وقت گردد.

سوابق کاری این مجموعه گویای اعتبار ما می باشد که میتوانید در اینجا سوابق ما را مشاهده نمایید. همچنین برای مشاهده و مطالعه مطالب آموزشی به بخشوبلاگ مراجعه فرمایید.

منبع