سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود سریال ایرانی و جدید ساخت ایران فصل دوم ب

دانلود سریال ایرانی و جدید ساخت ایران فصل دوم با لینک مستقیم و 4 کیفیت متفاوت

دانلود ساخت ایران 2 تمامی قسمت های منتشر شده 

قسمت 4 چهارم از فصل دوم سریال ساخت ایران منتشر شد

خلاصه داستان قسمت چهارم :

درحالی‌که غلام و فرهاد خودشان را برای سفر به شانگ‌های آماده می‌کنند، توتونچی به دیدار غلام می‌رود و می‌گوید اشتباهی انجام شده و غلام پدر آن بچه در چین نیست. جمشید که به شانگ‌های رفته و منتظر آمدن غلام است، با شنیدن این خبر به دنبال آن می‌رود که ببیند توتونچی واقعا راست گفته است یا نه

سریال ایرانی ساخت ایران فصل دوم 2 قسمت 4 چارم با کیفیت های 480p + 720p + 1080p قرار گرفت

.خلاصه فصل دوم ساخت ایران :
در ادامه فصل اول که غلام ( امین حیایی ) عاشق بازیگر نقش ژاکلین میشود فصل دو از این موضوع استارت میخورد ژاگلین کشته میشه و غلام که عاشق ژاکلین شده بود متهم به قتل ژاکلین هست و توتونچی به دنبال غلام …..

سریال ساخت ایران فصل دوم ادامه دهنده فصل یک آن است که بسیار مهیج و جذاب دنبال شد.هنوز داستان دقیقی اعلام نشده اما با کمی تغییر در مکان های فیلمبرداری سعی در ارائه فیلمی جذاب و کمدی و ادامه سری اول آن است..

حالا غلامحسین دارای بچه ای است که تمام ثروت لوریان (پدر ژآکلین) از اوست پس تصمیم میگیرد ژاکلین را پیدا کند و حق خود را بگیرد ..

رضا گلزار هم که در فرانسه زندانی شده بود آزاد می شود و برخورد کردن و دیدار با غلامحسین برای کار این دو را به کشور چین می کشاند و فیلمبرداری بیشتر سریال در این کشور اتفاق می افتد

 

 

افزایش 12 قسمتی نسبت به فصل اول

فصل اول «ساخت ایران» در 9 سری 18 قسمتی به بازار آمد و در بازار داغ بدقولی های «قهوه تلخ» و «قلب یخی»، تنها سریالی بود که کاملا منظم به بازار آمد و تا آخرین قسمت هم توزیعش ادامه پیدا کرد. تهیه کننندگان این مجموعه اما برای فصل دوم آن تصمیم گرفته اند یک مقدار بلند پروازانه وارد عمل شوندو تعداد قسمت ها را به 30 قسمت برسانند.

به احتمال زیاد همانطور که فصل اول آن قابلیت پخش از تلویزیون را داشت و چند وقت پیش از شبکه «آی فیلم» روی آنتن رفت، فصل دوم هم طبق اصول تلویزیون پیش می رود و بعد از توزیع در شبکه نمایش خانگی، یکی از شبکه های تلویزیون هم آن را نمایش خواهد داد. البته در حال حاضر هیچ کدام از عوامل، راجع به این قضیه اظهارنظری نکرده اند. باید منتظر باشیم و ببینیم فصل دوم این مجموعه با کدام کارگردان و چه بازیگرانی تولید می شود و قصه آن تا چه حد با فصل اول در ارتباط خواهد بود!

 

 

اخبار و حواشی ساخت ایران دوم

امین حیایی در مصاحبه ای با انرژی و نشاط بسیار اما کمی ناامیدانه اعلام کرد اینجوری دلار داره میره بالا کم کم سکانس های خارجی فصل دوم ساخت ایران به مرزهای ایران نزدیک میشود (باکمی خنده).

محسن کیایی هم به جمع بازیگران سری جدید این سریال پرطرفدار اضافه شده است.

ساخت ایران 1 در فرانسه بود.اما شنیده ها حاکی از آن است که فصل 2 ساخت ایران در چین بخش هایی از آن ساخته میشود.

آنچه در دو قسمت اول سریال رخ داد : 

در دو قسمت قبل مشاههده نمودید که شخصی به نام توتونچی که رابطه ی نزدیکی با خانواده ی ژاکلین داشته است به غلام خبر میدهد که اکنون ژاکلین مرده و تنها فرزندی که وارث همه ی اموال آنها میباشند ، فرزند او (غلام) بوده و میتواند که برای به دست آوردن آن تلاش کند که نمیداند اکنون در ایران به دنابل زندگی با بیتا باشد یا به دنبال فرزند ندیده اش برود …