سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متن آیه و من یتق الله

متن آیه و من یتق الله

متن آیه و من یتق الله

متن آیه و من یتق الله

متن آیه و من یتق الله , طریقه ختم آیه شریفه (و من یتق الله) , خواص آیه ومن یتق الله , انگشتر ومن یتق الله , خواص انگشتر ومن , و من یتق الله یجعل له من امره یسرا , فضیلت ایه 2و3 سوره طلاق, فضیلت آیه ومن یتق الله یجعل , طریقه ختم آیه شریفه (و من یتق الله) , خواص آیه ومن یتق الله , انگشتر ومن یتق الله , خواص انگشتر ومن , و من یتق الله یجعل له من امره یسرا , فضیلت ایه 2و3 سوره طلاق, فضیلت آیه ومن یتق الله یجعل

 

ختم ومن یتق الله برای روزی مادی و معنوی

قرآن کریم: … وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا 2* وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ ? وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ? إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ ? قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا 3* .سوره مبـار که طلاق؛ آیه 2-3

انس با سور و آیات قرآن کریم دارای آثار و برکات فروانی است . برای بهره بردن از آثار ویِژه این آیات باید هدفمند به دنبال دستورالعمل های عرفانی بود. مهمتر از انجام دستورات نبود موانع و داشتن ظرفیت و مقدمات روحی دعاست . و مقدمات دعا فراهم نمی شود مگر آنکه واجبات و محرمات بخوبی شناخته و رعایت شوند.

یکی از ختوماتی که برای افزایش روزی توصیه شده هست ختم آیه من یتق الله هست که در ادامه مطرح و بعد از آن شرح مختصری داده می شود .

مرجع عالی قدر تقلید حضرت آیت الله شبیری زنجانی

متن آیه و من یتق الله

متن آیه و من یتق الله

تعقیباتی جهت نمازها

سؤال: تعقیبات حضرتعالی بعد از نمازها چیست؟

جواب: تعقیباتی که من به آن مقیدم؛ یکـی به ایـن ترتیب است: آیه الکرسی تا* و هو العلی العظیم* تسبیحات حضرت فـاطمه زهرا علیه السلام ؛ سه مرتبه سوره عظیم الشأن توحید؛ بعد سه مرتبه صلوات و سه مرتبه:* و من یتق الله یعجل له مخرجاً و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علـی الله فهو حسبه إن الله بالغ أمره قد جعل الله لکل شیء قدرا*

دیگر؛ سی مرتبه تسبیحات اربعه؛ چون تسبیحات اربعه بعد از هر نماز واجب ـ به خصوص جهت مسافر که نمازش قصر هست ـ مستحب است.

یکـی در سجده؛ چهارده مرتبه«یا واسع یا وهاب» یک نفس خوانده شود همچنین اگر نفس کفایت نکند؛ چهارده مرتبه« یا وهاب» بگوید.

روایت ایـن را نمی دانم؛ ولی فردی که اهل دعا و ذکر و مورد قبول اهل علم بود؛ ایـن را جهت مسائل مادی و مثل اینها سفارش کـرده بود.