سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی دوربین نیکون

نمایندگی دوربین نیکون

نیکون یکی از برندهای مشهور و بسیار پر طرفدار در صنعت ساخت دوربین و لوازم جانبی عکاسی است. شرکت نیکون، ژاپن را برای شروع فعالیت های خود انتخاب کرده بود و به عنوان نخستین محصول به تولید لنز و دوربین های عکاسی پرداخت. تولید لنزهای نیکون به هفتاد سال پیش بر می گردد. لنزهای نیکون حتی در آن زمان هم، نسبت به سایر رقبای خود شفافیت و وضوح بیشتری داشتند. این تفاوت بسیار چشمگیر باعث شد لنزهای این شرکت از  محصولات مشابه متمایز شود. از این رو مردم از محصولات شرکت نیکون استقبال زیادی می کردند.

نمایندگی دوربین نیکوننمایندگی دوربین نیکون

پس از استقبال ویژه مردم از محصولات این شرکت زمانی که شرکت نیکون ده ساله شد زمان توسعه و گسترش آن فرا رسید. اولین گام در توسعه شرکت، اضافه شدن دوربین های عکاسی به خط تولید نیکون بود. بعد از گذشت دو سال انتظار ها به سر رسید و اولین دوربین برند نیکون به بازار معرفی شد. بسیاری از عکاسان حرفه ای در انتظار تولید این محصول بودند. در همان ماه های نخست رونمایی، دوربین نیکون فروش بالایی را تجربه کرد.

 

در پی شروع جنگ جهانی، عکاسان حرفه ای کشورهای زیادی خواستار خرید این دوربین شدند. در این زمان بود که شرکت نیکون نمایندگی محصولات خود را در برخی از کشور ها راه اندازی کرد.

دو اصل اساسی شرکت نیکون از ابتدای فعالیت خود تا کنون، نوآوری در تولید و گسترش محصولات بود. با پیروی از همین اصول نیکون توانست رکورد تولید بیشترین لنز و دوربین در سطح جهان را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این نمایندگی های نیکون در بیش از 150 کشور جهان حضور فعال دارند.

نیکون از حدود 20 سال پیش نمایندگی محصولات خود را به ایران فرستاد. نخستین نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات نیکون در ایران در شهر تهران بر پا شد. زمانی که نمایندگی این شرکت به ایران رسید، تقاضا برای خرید دوربین های عکاسی و لنز های این شرکت افزایش یافت. نیکون برای پوشش این حجم از تقاضا تصمیم گرفت تا فروشگاه رسمی محصولات خود در ایران تاسیس کند. پس از راه اندازی این فروشگاه، جدیدترین محصولات نیکون شامل دوربین و لنزهای عکاسی طی یک محموله بزرگ از ژاپن به ایران رسید که با استقبال زیاد مردم رو به رو شد.

تا پیش از تاسیس نمایندگی انحصاری نیکون، مردم ایران از دوربین و تجهیزات الکترونیکی قاچاق، stock و غیر اصل بازار استفاده می کردند. اما تاسیس نمایندگی و فروشگاه شرکت نیکون باعث شد تا مردم به خرید محصولات اورجینال و اصل تمایل پیدا کنند.

از آنجا که اکثر محصولات موجود در بازار ایران قاچاق و فیک هستند. هیچ گارانتی برای تضمین اصالت و سلامت کالا وجود ندارد. در این راستا شرکت نیکون برای اطمینان خاطر مشتریان از اصل بودن اجناس تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبری که اصالت و سلامت کالا را تضمین می کند ارائه کرده است.

در صورتی که محصولات دارای گارانتی نیکون را از فروشگاه رسمی خریداری کنید می توانید از مزایای ویژه آن بهره مند شوید. نمایندگی تعمیرات نیکون، در صورت خرابی محصولات آن ها را به طور صحیح تعمیر خواهد کرد.

تیم تعمیرات نمایندگی نیکون شامل پرسنل آموزش دیده و با تجربه ای است که تعمیر محصولات این شرکت را با بهترین ابزار و مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

نمایندگی دوربین نیکوننمایندگی دوربین نیکون

در پی افزایش تمایل افراد به خرید های اینترنتی در سال های اخیر، نمایندگی نیکون نیز امکان خرید اینترنتی محصولات را از طریق سایت رسمی خود برای کاربران قرار داده است. علاوه بر این مقاله های آموزش عکاسی، مدل ها و مشخصات هر کدام از محصولات نیکون و خبرهای جدید این شرکت برای عاقه مندان به رشته عکاسی در سایت رسمی این شرکت قرار گرفته است.

نمایندگی های رسمی نیکون در ایران دارای کادر فنی با تجربه و حرفه ای هستند که مشاوره های لازم در خصوص خرید محصولات را به مشتریان  ارائه می کنند. لنزها و دوربین های اورجینال نیکون از جمله محصولات محبوب، پرطرفدار و پر فروش در زمینه لوازم الکترونیکی در سراسر دنیا هستند. یکی از علل پر فروش شدن آن ها مقاومت بالایی است که محصولات اصل Nikon  دارند. مقاومت بالای این محصولات باعث شده تا عمر طولانی داشته و کمتر دچار خرابی شوند.

محصولات نیکون در ایران با گارانتی های معتبر ” ایده آل” و” نیکو نگرش” عرضه می شوند. در صورت خریداری محصول اصل نیکون از مزایای این گارانتی ها یعنی تعمیر محصول توسط تعمیرکاران حرفه ای و قیمت تعمیر بسیار پایین تر از بازار بهرمند خواهید شد.

نمایندگی نیکون در ایران توانسته است که موفقیت زیادی در زمینه جلب رضایت مشتریان کسب کند. آمارهای فروش محصولات نیکون نشان دهنده افزایش فروش 3.82 برابری پس از گذشت ده سال است.

لیست نمایندگی های فروش مجاز نیکون در دفترچه راهنمای محصولات این شرکت گنجانده شده است. در صورتی که قصد خرید محصولات اصل و گارانتی دار نیکون را دارید می توانید به این نمایندگی ها مراجعه کنید.

سابقه نمایندگی نیکون در ایران بالغ بر 20 سال است. و توانسته است موفق به اخذ نشان بهترین نمایندگی در زمینه فروش و جلب رضایت مشتریان شود. محبوبیت و شهرت نیکون به دلیل استفاده 70 درصد از اساتید عکاسی و بالغ بر 75 درصد از عکاسان حرفه ای از دوربین و لنز های شرکت نیکون به اثبات رسیده است.

کادر پرسنل نمایندگی نیکون پس از تاسیس نمایندگی برای کسب آموزش های آکادمیک و فنی به شرکت اصلی نیکون در ژاپن سفر کردند. هنوز هم بعد از گذشت 20 سال از تاسیس نمایندگی نیکون در ایران اعضای فنی نمایندگی ها برای یادگیری متدهای جدید به شرکت اصلی در ژاپن سفر می کنند.

نمایندگی دوربین نیکون در ایران

کمتر کسی است که اسم نیکون را نشنیده باشد و با این برند آشنایی نداشته باشد. نیکون یکی از بزرگترین برندهای سازنده دوربین های عکساسی، لنزها و لوازم جانبی عکاسی می باشد. برند نیکون موفق به تولید بیشترین تعداد لنز و دوربین در جهان شده است. همچنین در 28 سال پیاپی نیکون توانسته در فستیوال های عکاسی برنده بهترین و با کیفیت‌ترین لنز و دوربین در سراسر جهان باشد. قدمت تاسیس این شرکت به پیش از جنگ جهانی باز می گردد. و شهرت آن مربوط به زمانی است که عکاسی آمریکایی به نام دیوید داگلاس در جنگ جهانی از آن استفاده می کرد.

برند نیکون بخشی از شهرت خود را مدیون عکس هایی ست که دانکن با دوربین های او ثبت و منتشر کرده است. پس از آن نیکون برای افزایش شهرت خود در سراسر دنیا، تصمیم به اعطای نمایندگی های مجاز در کشورهای مختلف گرفت. ایران نیز یکی از کشوهایی ست که نمایندگی رسمی نیکون در آن وجود دارد.

نمایندگی دوربین نیکوننمایندگی دوربین نیکون

تاریخچه ی دوربین نیکون

نیکون یکی از برندهای مشهور و پرقدرت در زمینه تولید دوربین های عکاسی است. قدمت شرکت نیکون  به صد سال می رسد حال قصد داریم تا  تولیدات این شرکت در صد سال اخیر را مورد بررسی قرار دهیم.

اولین دوربین دوچشمی نیکون در سال 1921 ساخته شد. نخستین دوربین عکاسی نیز در سال 1948 با نام  نیکون آی ساخته و روانه بازار شد. مدل F نیکون در سال 1959  ساخته شد سری f دوربین های نیکون با فروش گسترده ای رو به رو شد. جنگ ویتنام در دهه 60 میلادی  باعث شد تا این دوربین بین عکاسان خبری شهرت فوق العاده‌ای پیدا کند. دوربین نیکون F دارای امکان تعویض لنز بوده و در واقع نوعی دوربین SLR می باشد.

دوربین NIKONOS نیز یکی دیگر از تولیدات این شرکت است که با وضعیت آب و هوایی مختلف سازگاری کامل دارد. از ویژگی های این دوربین می توان به مقاومت در برابر فشار، ضربه و رطوبت اشاره کرد. این دوربین در سال 1963 تولید شد و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش مورد استقبال مردم قرار گرفت.

دوربین نیکون F3 در سال 1980 توسط طراح ایتالیایی به نام Giugiaro طراحی و روانه بازار شد. این دوربین که از نوع دوربین های SLR می باشد مجهز به قابلیت حالت تقدم دیافراگم الکترونیکی بوده و ساخت دوربین های پس از خود را متحول کرد.

اولین دوربین کامپکت نیکون با نام L35AF در سال 1983 به بازار عرضه شد. یکی از ویژگی های خاص این دوربین فوکوس خودکار بود که مردم آمریکا از آن به نام One-touch یاد می کردند. دوربین های E2 و E2s نخستین دوربین های SLR  دیجیتال نیکون بودند که در سال 1995 و با همکاری شرکت فوجی ساخته و به بازار عرضه شدند این دوربین ها قابلیت پشتیبانی از لنزهای سری F را داشتند.

سری دیگری از دوربین های دیجیتال نیکون با نام100 CoolPix و 300 CoolPix که نخستین نمونه از دوربین های کامپکت دیجیتال نیکون بودند در سال 1997 ساخته شده و به بازار عرضه شدند.

در سال 1999 نخستین دوربین دیجیتال SLR D1 نیکون به بازار آمدو از ویژگی های فوق العاده این دوربین می توان به عکاسی با کیفیت عالی و سرعت بسیار بالا اشاره کرد. همچنین این دوربین اولین دوربین عکاسی حرفه ای با قیمت مناسب بود. سرعت بالای این دوربین باعث شد تا خبرنگاران علاقه زیادی به آن پیدا کنند. همچنین باعث افزایش محبوبیت دوربین های DSLR شد.

عرضه مدل SLR دوربین نیکون F6 در سال 2004 صورت گرفت. در این دوربین توانایی های پیشرفته و جدیدی به قابلیت های قبلی سری F اضافه شده بود. با عرضه دوربین D3 در سال 2007 نیکون توانست عقب ماندگی که در سال های نخست قرن 21 اتفاق افتاده بود را جبران کند و به رقابت با کانن باز گردد. از جمله ویژگی های این دوربین می توان به قدرت ایزوی 6400 و سیستم فوکوس 51 نقطه ای اشاره کرد. دوربین D3 در واقع نخستین دوربین فول‌فریم این شرکت محسوب می شد.

معرفی دوربین های J1 و V1 نیکون در سال 2011 باعث شد تا نیکون در بازار دوربین های بدون آینه با لنز قابل گام بردارد.

پرچمدار نیکون در سال 2011 با نام D4 به بازار عرضه شد. این دوربین که برای عکاسان ورزشی طراحی شده ویژگی هایی مطابق با نیاز این قشر عکاسان دارد از جمله این ویژگی ها می توان به عملکردی عالی در نور کم و سرعت بسیار بالا اشاره کرد.

سال 2013 میزبان معرفی مدل کامپکت CoolPix A بود. این دوربین نخستین محصول نیکون با سنسور DX بود. همچنین در این سال نیکون دوربین دیگری را نیز معرفی کرد. این دستگاه که AW1 نام داشت دارای ویژگی های فوق العاده از جمله: ضدآب، ضد شوک و لنز قابل تعویض است که در نوع خود اولین دوربین در جهان بود.

نیکون در سال 2015 موزه ای تاسیس کرد و تمامی محصولات خود را از گذشته تا کنون برای نمایش به عموم در این موزه قرار دارد.

نمایندگی نیکون

“همیشه حق با مشتریست”

نمایندگی رسمی نیکون همواره این اصل برایان تریسی را سر لوحه کار خود قرار داده و در جهت رفع نیازهای مشتریان عزیز گام بر می دارد. در این راستا نیکون در نمایندگی های خود کارشناسان و متخصصان حرفه ای استخدام کرده تا به مشتریان در انتخاب محصول مورد نظر خود مشاوره دهند. کارشناسان ما با شناختی که روی محصولات مختلف و ویژگی های هر محصول دارند مشتریان را راهنمایی کرده تا محصولی متناسب با نیاز خود خریداری کنند.

علاقه مردم به ثبت لحظات خوش و بیادماندنی خود و همچنین تمایل عکاسان به استفاده از محصولات حرفه ای شرکت نیکون باعث شده تا برخی از افراد سودجو اقدام به واردات غیر مجاز  محصولات این شرکت کرده و یا برخی از لوازم جانبی موجود در جعبه را با محصولات بی کیفیت جایگزین کنند. اما در صورتی مه از نمایندگی های مجاز نیکون خرید کنید  می توانید از اصل بودن محصول خود اطمینان حاصل کنید.

اگر حتی یک بار به آتلیه عکاسی مراجعه کرده باشید چه برای گرفتن عکس آتلیه ای و چه برای گرفتن عکس پرسنلی، حتما در آنجا محصولات نیکون را مشاهده کرده اید. برند نیکون سال هاست که به عنوان برند محبوب در زمینه عکاسی شناخته شده است. نیکون جایگاه اول در تولید دوربین های عکاسی، لنزهای حرفه ای لوازم نورپردازی، و … را دارد.

دوربین های عکاسی نیکون که امروزه در اکثر بازارها عرضه می‌شود نتیجه دانش 70 ساله تیم تولید و طراحی شرکت نیکون است. در سال 1948 نخستین دوربین نیکون تولید و روانه بازار شد. از آن سال‌ها تا کنون مهندسین و طراحان نیکون با تلاش های شبانه روزی خود توانستند به موفقیت های بسیاری دست یابند و دوربین های مختلفی با ویژگی های متنوع طراحی و عرضه کنند. پس از گذشت 50 سال حالا نیکون به جایگاهی رسیده است که ناسا برای عکسبرداری های فضایی خود  از  دوربین های تولید شده این شرکت استفاده می کند.

 

منبع: سایت cameraworld.ir